Lékař na telefonu

Lékař na telefonu
5 (100%) 2 votes

Lékař na telefonu

Trpíte zdravotními obtížemi, ale jen těžko si hledáte čas na návštěvu lékaře? Potřebujete další názor na zdravotní problém, ale obáváte se, že by se to váš lékař dozvěděl? Chcete dostat odpověď na své otázky bez dlouhého sezení v čekárně? Lékař na telefonu může být tou správnou volbou.

21. století nám přináší řadu moderních metod a postupů. Při pohledu do ordinací lékařů to ale mnohdy tak vůbec nevypadá. Zvláště obvodní lékaři často pojmy jako objednání na konkrétní hodinu nebo konzultaci zdravotního stavu po telefonu vůbec neznají. A objednat pacienta na konkrétní vyšetření? Ani náhodou, tady máte telefon a snažte se sám. Že telefon na druhé straně často nikdo třeba celý týden nezvedá nikoho netrápí.

 

Uvědomělý pacient zná svá práva a možnosti

Málokdo si uvědomuje, že návštěva lékaře je služba jako každá jiná. Máme ji zaplacenou prostřednictvím odpočtu z výplaty, takže bychom měli za své peníze dostat adekvátní služby. Dlouhé čekací lhůty, neochota nebo jednoduše přetížený a unavený lékař však našim požadavkům často nemohou adekvátně vyhovět.

Lidé si však stále více začínají uvědomovat, že zdraví mají jen jedno, a že zdánlivě neškodné zanedbání rozvíjejících se zdravotních obtíží může později přerůst do obrovských problémů. Nejrůznější on-line poradny na internetu (zdarma i placené) jsou toho jasným důkazem. Jen málokdo si chce s odpovědí na svou otázku přinést z čekárny i suvenýr ve formě chřipky nebo jiného nepříjemného onemocnění.

 

Lékařská poradna po telefonu

Zatímco na odpověď v poradně si musíte často několik dní počkat (nebo zaplatit příslušnou sumu), lékařská poradna po telefonu je připravená pomoci okamžitě. Využijete-li tu na webu 24doctor.cz, pak můžete zavolat opravdu kdykoli v jakoukoli denní a noční hodinu bez ohledu na neděle nebo státní svátky. Zvláště v menších městech a na vesnicích, kde je noční pohotovostní služba v nemocnicích často vzdálena mnoho kilometrů, jde o neocenitelnou službu. Pohotovostní oddělení mají sice svůj vlastní telefon, na kterém můžete svůj zdravotní stav konzultovat, mnoho z těchto telefonátů však často konči slovy „Ale raději přijeďte.“

Není divu, vždyť na druhém konci telefonu je často „pouhá“ sestra a nikoli erudovaný lékař. Zavoláte-li na 24doctor.cz, budete okamžitě spojeni se skutečným odborníkem. Seznam dostupných lékařů je volně k dispozici na stránkách, vždy tedy víte, s kým hovoříte.

Lékař na telefonu

Tato služba samozřejmě není zadarmo. Voláte-li bez registrace, zaplatíte za každou minutu 55 Kč. Mnohem výhodnější je rodinný balíček, díky němuž ušetříte čas a máte postaráno o zdraví své rodiny a to za pouhých 3 999 Kč ročně pro čtyři osoby. A co za své peníze získáte?

  • Okamžitou konzultaci s odborníkem v oboru.
  • Druhý názor na vaše potíže a léčbu, bez obav z reakce vašeho ošetřujícího lékaře.
  • Objednání na specializovaná lékařská vyšetření i bez návštěvy praktického lékaře.
  • Možnost kontaktu lékaře přes telefon nebo Skype (možnost optického posouzení vyrážky a dalších zdravotních problémů).
  • Veškerou zdravotní dokumentaci můžete zaslat na e-mail a počkat na vyjádření odborníka.
  • Konzultaci vhodných kombinací předepsaných léků (protože i nemocný lékárník konzultuje léky a léčbu s lékařem).
  • Kvalifikovanou pomoc i v zahraničí, kdy může jazyková bariéra být velkou překážkou.
  • Ušetříte čas a vyhnete se velké koncentraci nemocných osob v čekárnách.

Doktor na telefonu

Zvláště pro rodiče nejmenších dětí nebo starší či špatně pohyblivé osoby může být tato služba doslova darem z nebes. Probdělá noc, kdy dítě s horečkou křičí a křičí patří mezi nejhorší noční můry všech novopečených maminek a tatínků. Je návštěva pohotovosti zbytečná nebo ne? Zvládneme stav doma, a když ano, jaký postup bude nejlepší? Nic nedokáže obavami ztrápené rodiče uklidnit tak, jako odborný názor zkušeného lékaře, který je k dispozici i hluboko v noci.

Starší lidé s sebou vláčejí velké množství zdravotních problémů a pro lékaře je velmi těžké udělat si o nich ucelený obrázek. A co hůř, často o to ani nestojí, protože za dveřmi čeká spousta dalších, které je třeba ošetřit ještě dnes. Věděli jste, že přibližně 18% pacientů jde každý den k lékaři zbytečně, protože se na ně jednoduše nedostane řada? Sami lékaři pak přiznávají, že až 30% návštěv ordinace by šlo vyřešit díky krátké telefonické konzultaci. Proč ji ale pacientům nabízet, když je plnění od pojišťovny za tento úkon opravdu minimální?

Problém nastává i ve chvíli, kdy potřebujete druhý názor od odborníka na své onemocnění a navrženou léčbu. Mnoho lidí se obává takto otevřeně vyslovit nedůvěru ke svému lékaři. Vždyť co kdyby se to náhodou dozvěděl? Jak by pak vypadaly jejich následné návštěvy? Na druhý názor odborníka má sice každý pacient právo, v praxi ho ale řada z nich právě kvůli těmto obavám nevyužívá. Lékař na telefonu vám poradí anonymně a je jen na vás, jak e získanými poznatky naložíte.

Doktor na telefonu má na svého pacienta vždy čas. Je-li to nutné, nechá si poslat veškeré dokumenty e-mailem, v klidu si utřídí a pospojuje jednotlivé informace, a pak sám kontaktuje pacienta s nejvhodnějším postupem.

Poradí si i s nestandardními situacemi. Například těhotné a kojící ženy často dostanou od svého doktora léky, v jejichž návodu je tato situace brána jako kontraindikace pro užívání. Lékař na telefonu okamžitě poradí, aniž byste museli vážit cestu zpět do ordinace nebo do lékárny.

Služba, se kterou můžete skutečně ušetřit

Ať už se rozhodnete využít neregistrovaného hovoru nebo si rovnou přeplatíte balíček služeb pro svou rodinu na celý rok, můžete si být jistí, že se vám vynaložené náklady brzy vrátí. Začneme hned u nezbytných cest autem či MHD, bez kterých se návštěva klasického lékaře neobejde. A co teprve čas strávený v čekárně, který by se dal využít mnohem lépe a efektivněji?

Další kapitolou jsou léky. Někteří lékaři, ačkoli je to oficiálně zakázané, předepisují pacientům léky od spřátelených farmaceutických firem. Ty ale nebývají nejlevnější. Na trhu přitom existují různá generika, která pacientovu peněženku často nezatíží ani z poloviny. Cena některých léků je navíc závislá na velikosti balení. Ta velká vám bez problémů uhradí pojišťovna, zatímco menší častěji předepisované si musíte hradit sami. Tohle vám běžný lékař neřekne, ale ve službě 24Doctor.cz pracují skvělé klinické farmakoložky (odbornice na léky a jejich kombinace). Ty dopodrobna znají nežádoucí kontraindikace mezi léky, dokáží doporučit levnější alternativu a poradí i s další problematikou.

A v neposlední řadě šetříte i svoje zdraví. Proč zbytečně oslabovat imunitu čekáním v těsné blízkosti dalších nemocných, když můžete vše vyřídit z pohodlí a klidu domova?Lékař na telefonu

 

Lékař na telefonu 24doctor.cz – výhody a nevýhody

Závěrem si shrňme, co můžete od této inovativní služby očekávat, a v čem naopak možná tak úplně vaše očekávání nenaplní.

Výhody

  • Konzultace zdravotního stavu, navržené léčby i kombinace doporučených léků.
  • Pomoc a podpora od odborníků v oboru.
  • Dostupnost 24 hodin denně sedm dní v týdnu a to i ze zahraničí.
  • Objednání na specializovaná vyšetření, a to často přednostně.

Nevýhody

  • Vyšší cena, zvláště využíváte-li pouze jednorázové hovory bez registrace. Ta je však vykoupena vysokým komfortem poskytované služby.

Sečteno a podtrženo, Lékař po telefonu si své spokojené klienty docela určitě najde. Nejspíš nepůjde o ty, kteří se zdráhali symbolických 30 Kč během již zrušené zdravotnické reformy, ale ti ostatní si jistě dobře spočítají benefity spočívající v ušetřeném čase a okamžitě dostupné podpoře. Zdraví máme totiž všichni jenom jedno.